Henkilökohtaisia tietoja käytetään tilausten käsittelyssä, sivuston käyttökokemuksen tukemisessa ja muissa tarkoituksissa kuten on esitetty Yksityisyyden suoja.
Voimassa 1.11.2021 alkaen
Verkkokauppa
Bodymaja Oy myy palveluja ja tuotteita yksityishenkilöille ja Yrityksille erillisestä tilauksesta. Palvelu on tarjolla suomen kielellä. Omalle tulosraportille kirjautuminen tapahtuu käyttäjätunnuksilla: sähköpostiosoite ja salasana. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.
Lahjakorttien tilaus on voimassa yhden vuoden (12kk) tilauspäivästä, jolloin lahjakorttien lunastaminen on mahdollista. Mittauspakettien voimassaolo on ilmoitettu tuotekuvauksissa ja niiden voimassaolo vaihtelee 3kk – 12kk tilauspäivästä.
Yritys: Bodymaja Oy
Y-tunnus: 3233131-4
Osoite: PL 2, 99131 Sirkka
[email protected]
Voit jättää soittopyynnön sähköpostilla.
Tilaaminen ja palvelut
Palvelut ja tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti, asiakastietojen käsittelystä on kerrottu tietosuoja-sivullamme.
Tulosraportilta löytyy yleiset kuvaukset kehon eri mittaustuloksista ja tuloksesi vertailu viitearvoihin. Mikäli arvot ovat viitearvojen ulkopuolella tai mikäli epäilet sairautta, otathan itse yhteyttä valmentajaan, neuvojaan tai lääkäriin. Bodymaja Oy ei itse tarjoa neuvontaa tai lääkärin hoitoa tutkimustulosten perusteella.
Neuvonta tuloksiin liittyen
Bodymaja Oy:n verkkosivuilla annetaan vinkkejä ja voit erikseen ostaa valitsemasi ammattihenkilön neuvonnan tuloksiisi liittyen. Usein neuvontaa ostetaan kuntosalien personal trainereilta, ravintoneuvojilta tai terveydenhuollosta.
Inbody-kehonkoostumusmittaukset
Toimipisteemme toimivat itsepalvelutoimipisteinä automaattityyppisesti
- Täytät omat tietosi mittauspaketin tilauksen yhteydessä
- Maksettuasi tilauksen, saat sähköpostilla kuitin, tilausvahvistuksen ja toimipisteiden ovenavaukseen oikeuttavan linkin. Linkki toimitetaan sekä sähköpostilla että sms-viestillä
- Viestien mukana saat mittaukseen valmistautumiseen ohjeet
- Kun olet menossa mittaukseen; avaat toimipisteen edessä saamasi linkin, painat oven avaus -painiketta älypuhelimen ruudulta ja avaat oven
- Huomioithan, että sinulla tulee olla älypuhelin tai tablet-tietokone, jossa on toimiva Internet-yhteys sekä Bluetooth kytkettynä päälle
- Toimipisteessä noudatat valmistautumisohjeita eli vähennät vaatetta, huolehdit hygieniasta ja mittaustuloksen tarkkuudesta mm. pyyhkimällä jalkapohjat ja kämmenet ennen mittauksen aloittamista
- Kehonkoostumuksen eli mittauksen tulokset tulevat tavallisesti muutamassa minuutissa Oma Body -palveluun tarkasteltavaksesi. Palvelu toimii selaimessa ja vaatii Internet-yhteyden.
Siisteys ja toimintatavoite
Siivousliike siivoaa toimipisteemme pinnat päivittäin. Lisäksi suosittelemme asiakkaitamme käyttämään toimipisteemme hygieniatuotteita kuten käsidesiä ja desinfioivia liinoja. Desinfioimalla sekä laitteen että mitattavan jalkapohjat ja kämmenet; saavutetaan miellyttävin kokemus ja tarkin mittaustulos. Hygieniatuotteet on suunniteltu toiminnaltaan ja kooltaan miellyttävään hygienian hallintaan.
Huomioithan, että Sinulla on vastuu toimipisteen sisätilojen siisteydestä oman käyttösi osalta sekä siellä olevien laitteiden normaalista käytöstä. Jokaisen käyttäjän tulee huolehtia omalta osaltaan toimipisteen oven sulkeutuminen mittauskäynnin jälkeen, jolloin vastuusi päättyy.
Jos havaitset siisteyteen tai etenkin laitteisiin liittyviä ongelmia kuten rikkoutumisia, ilkivaltaa tai normaalista poikkeavaa sotkemista, niin ota valokuvia ja/tai videota ja toimita ne [email protected] -osoitteeseen äläkä tee mittausta. Sinulle hyvitetään mittauskäyntisi, aloitamme selvittelyt kauppakeskuksen/liikepaikan kanssa ja tutkimme edellisten käyttäjien toimintaa. Korjaamme havaitut viat mahdollisimman pian.
Arvonlisävero
- Mittauslahjakortit ja -paketit alv. 24%
Maksaminen ja maksutavat
Käytössäsi on seuraavat maksutavat:
- Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki.
- Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard
- Mobiili/verkkomaksaminen: MobilePay, ePassi.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Lahjakorttitilauksesi on voimassa yhden (1) vuoden tilauspäivästä, jona aikana lahjakortin lunastaminen on mahdollista. Mittauspakettien voimassaolo on kerrottu tuotekuvauksessa ja vaihtelee pääsääntöisesti 3-12kk välillä.
Toimitustavat ja -kulut
Mittauspaketin tilauksen jälkeen voit mennä mittaukseen välittömästi missä tahansa toimipisteessämme aukioloaikojen puitteissa ilman ajanvarausta jonotusperiaatteella. Aukioloaikamme löytyvät verkkosivuiltamme ja ovat sidoksissa kauppakeskusten/liikepaikan omistajien aukioloaikoihin. Pääsääntöisesti pyrimme olemaan avoinna joka päivä klo 6.00-22.00. Pidätämme oikeudet poikkeaviin aukioloihin.
Mittauspalvelujen tuottaja
Mittauspalvelun tuottaa Bodymaja Oy. Käytämme vain Inbody770-mittalaitteita, jotka ovat markkinoiden tarkimpia ja parhaimpia laitteita. Inbody770-mittalaite on tarkka kun sitä myös käytetään ohjeiden mukaisesti. Bodymaja Oy vastaa mittausten tuloksien visualisoinnista ja tarkkuudesta. Tarkkuus varmistetaan ottamalla useita mittauksia ja valmistautumalla mittaukseen aina samalla tavalla.
Mittauspisteet ja toimitusaika
Kehonkoostumusmittauksessa voi käydä Bodymajan itsepalvelutoimipisteillä useilla paikkakunnilla Suomessa. Toimipisteiden yhteystiedot on mainittu Toimipisteet-sivulla.
Tilattuasi mittauspaketin Bodymajan verkkosivuilta, voit käydä ilman ajanvarausta mittauksissa.
Huomioithan, että aukioloajat voivat hieman vaihdella toimipistekohtaisesti ja jonotusaika ilman ajanvarausta asioitaessa päiväkohtaisesti.
Mittausten tekemisen jälkeen pääset katsomaan tuloksia Oma Body -palvelusta, yleensä heti mittauksen jälkeen. Huomioithan, että tiedonsiirrossa voi joskus kestää muutama minuutti tai tuntikin pidempään.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan nettisivuillamme.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Huomioithan että peruuttaminen on tehtävä ennen tilaukseen kuuluvan ensimmäisen mittauksen ottamista tai lahjakortin lunastamista.
Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen [email protected] tai postilla alla näkyvään osoitteeseen.
Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta. Mikäli olet jo käynyt mittauksessa tai lunastanut lahjakortin, maksamaasi summaa ei palauteta.
Bodymaja Oy
Asiakaspalvelu
PL 2
99131 Sirkka
Bodymajan välittämissä valmennuspalveluissa peruuttaminen on tehtävä ennen ensimmäistä keskustelua valmentajan kanssa.
Käyttämättä jäänyt tilaus
Mittauspakettien tilaukset ovat voimassa tuotekohtaisesti tavallisesti 3-12kk tilauspäivästä (kts. tuotekuvaukset ja/tai tilausvahvistus), jona aikana mittausten tekeminen on mahdollista. Emme palauta käyttämättä jääneestä palvelusta maksettua summaa.
Lahjakorttien lunastusaika on 12kk tilauspäivästä. Emme palauta käyttämättä jääneestä lahjakortista maksettua summaa.
Ongelmatilanteet
Mikäli toimipisteemme palvelu ei vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viipymättä ja viimeistään kahden (2) päivän kuluessa sähköpostitse [email protected] tai kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen.